Wissel-ALV en welkomstborrel

Het collegejaar is weer begonnen, wat betekent dat het tijd is voor de eerste ledenborrel van de SVN. Voordat deze van start gaat nodigen wij je eerst uit voor de wissel-ALV waarin het 35ste bestuur plaats maakt voor het 36ste.

Tevens worden tijdens de algemene ledenvergadering belangrijke zaken besproken en krijg jij de kans jouw stem te laten gelden. Vind je het leuk een actieve rol binnen de vereniging aan te nemen en zo nog meer SVN’ers te leren kennen? Dan is het mogelijk om jou tijdens de ALV in te schrijven voor een commissie.

Na afloop van de ALV vertrekken we gezamenlijk naar stadscafé TouT waar we onder het genot van live muziek en een drankje het nieuwe jaar kunnen inluiden. Kun je niet bij de ALV zijn? Zorg dan dat je rond 22.15 uur bij TouT bent. Wil je je wel inschrijven voor commissies? Reageer dan op de uitnodiging via de mail.

Aanmelden voor de ALV kan tevens via de mail.

Tot dan!