Het 37ste bestuur der SVN

Fien Prinsen – Voorzitter

Hoi lieve mensen! Mijn naam is Fien Prinsen en ik ben de trotse voorzitter van het 37ste bestuur van de SVN. Ik vertoef inmiddels drie jaar op deze uni maar ik ben tweedejaars NTC’er in hart en nieren. (: Ik ben dit jaar betrokken bij de PR & Sponsoringcommissie. Verder kijk uit naar een mooi jaar waarin ik jullie allemaal zoveel mogelijk hoop terug te zien op borrels en activiteiten!

Lauren Simons – Penningmeester

Hallo allemaal! Ik ben Lauren Simons en ik ben tweeëntwintig jaar oud. Het is inmiddels al ruim vier jaar geleden dat ik als geboren en getogen Enschedese mijn Tukkerse roots moest verloochenen in naam van de wetenschap, maar spijt heb ik er nooit van gehad! Ik zit in mijn vijfde jaar en rond op dit moment de master General Linguistics af. Als penningmeester zit ik bovenop de SVN-schatkist, maar af en toe kom ik er vanaf om de studiereiscommissie voor te zitten, me bezig te houden met PR en sponsoring, of om iets te schrijven voor de Uitvreter.

Jurrian Kooiman – Secretaris

Hallo SVN’ers! Mijn naam is Jurrian Kooiman, 20 jaar oud en ik kom uit Arnhem. Als secretaris houd ik me dit jaar bezig met de post, notuleren en de ledenadministratie. Daarnaast neem ik – zeer enthousiast – plaats in de boeken-, sport- en activiteitencommissie. Samen met mijn drie medebestuursleden én met jullie hoop ik er een fantastisch jaar van te maken bij de SVN. Ik zie jullie graag op de ledenborrels, of een van de vele andere activiteiten!

Vincent Rutten – Commissaris Interne Betrekkingen

Beste websitebezoekers! Drieëntwintig jaar geleden hebben mijn ouders mij de naam Vincent gegeven. Ik studeer inmiddels al  bijna 6 jaar aan de Radboud Universiteit en ik ben al 5 jaar lid van de SVN. Als commissaris interne betrekkingen houd ik mij met name bezig met alle commissies van de SVN. Tevens doe ik achter de schermen tezamen met mijn bestuursgenoten van alles en nog wat om de allerleukste vereniging van Nijmegen  te leiden. Gegroet en tot op de gezellige borrels en de vele activiteiten van de SVN!

En ons tezamen!

Foto’s gemaakt door Jolien Visser