Nultweevier.nl zoekt redactieleden

Nultweevier.nl is een website voor en door studenten in Nijmegen. Dagelijks vind je hier nieuwsberichten en artikelen over het studentenleven, studeren, Nijmegen en nog veel meer!

Nultweevier.nl wordt gerund door studenten die een aantal uur per week besteden aan het schrijven van artikelen, interviewen, of foto’s maken. Niet alleen ontzettend leerzaam en leuk om te doen, maar het staat ook nog eens goed op je CV! Daarnaast is het ook super gezellig samen met de rest van de redactie!

Studeer jij aan de HAN of RU? En hou jij van schrijven, fotograferen of ben je creatief? Wij zijn op zoek naar enthousiaste studenten die onze redactie willen versterken! Wij zoeken nog redactieleden voor verschillende functies, zoals nieuwsredacteur, studentensportverslaggever, en redacteur voor een rubriek van jouw interesse!

Lijkt het jou leuk om deel te worden van de gezellige redactie van Nultweevier.nl? Kijk op http://nultweevier.nl/over-nultweevier/vacatures/ om te zien welke vacatures er beschikbaar zijn, en solliciteer direct!