Het 33ste bestuur der SVN

Vera Thiessen – Voorzitter

DSC_0458 Lieve leden, mijn naam is Vera Thiessen, geboren in het pittoreske dorpje Wijlre in Zuid-Limburg, maar inmiddels blije inwoner van de stad Nijmegen. Ik ben 20 jaar oud, en tweedejaars op de studie Nederlands. Dit jaar ben ik de voorzitter van de leukste studievereniging (Oh?) die er is: de SVN! Je zal mij samen met de lieverdjes Janneke en Laura dan ook vaak tegenkomen bij gezellige én leerzame activiteiten. Naast de vele praatjes die ik dit jaar zal gaan houden voor de SVN zit ik ook nog in de sponsor-, literaire avond-, PR-, en grote feestencommissie. Want wij SVN’ers.. wij houden wel van een feestje!

Laura Schoots – Secretaris

nlfgdfgdf Hola! Ik ben Laura Schoots, 22 lentes jong/oud en ik kom oorspronkelijk uit Tiel. Inmiddels woon ik al weer een hele tijd in Nijmegen en vind ik dit de gezelligste stad van heel Nederland. Dit jaar ben ik secretaris van de Studievereniging voor neerlandici en zal ik mij vooral bezig houden met het typen van notulen, het beantwoorden van de post en de ledenadministratie. Daarnaast zit ik in de activiteiten-, de sport- en de studiereiscommissie aangezien ik wel van mooie feestjes houd!

Janneke van Boven – Penningmeester

sdsdfsfsdfsd

Gegroet lieve lieden, laat ik mijzelf eerst even kort voorstellen: mijn naam is Janneke van Boven, ik ben negentien jaar en op dit moment ben ik bezig met het tweede jaar van mijn bachelor. Dit collegejaar mag ik penningmeester zijn bij de SVN, dus als er iets mist uit de kas heb ik het waarschijnlijk gedaan. Nee, dat is natuurlijk flauwekul, want ik zou een tof jaar als dit niet op het spel willen zetten met dat soort ongein. Naast de boekhouding doe ik dit jaar ook dingen in commissies, en wel in de studiereis-, sponsor-, boeken- en kascontrolecommissie. Dat alles doe ik uiteraard met veel plezier!