Het 41ste bestuur der SVN

Lieve lezer, welkom op de pagina van het 41ste bestuur der SVN! We zullen ons gauw aan jullie voorstellen.

Merel Damhuis – Voorzitter

Heehoi!

Ik ben Merel (zij/haar), 22 lentes jong en vierdejaarsstudent NTC. Ik mag dit jaar de eervolle taak van voorzitter van het XLIste bestuur der SVN dragen! Je zult mij wel op veel plekken tegenkomen. Voorzitter zijn houdt namelijk in dat ik veel praatjes mag houden (wat ik al graag doe, dus dat is mooi meegenomen :)) en dat ik overal mijn gezicht mag laten zien. Ook ben ik verantwoordelijk voor het bijhouden van deze website en zit ik samen met Dyaluna in de PR- & sponsoringscommissie.

Ik zie er nu al naar uit om iedereen van de vereniging (en daarbuiten) te leren kennen en onze studievereniging te laten stralen! Met dit prachtige team belooft het een sprankelend jaar te worden!

Liefs, Merel

Ande Cremers – Secretaris

Hallo hallo!

Ik ben is Ande Cremers (zij/haar), ondertussen vierdejaars NTC student en dit jaar de secretaris van de SVN. Ik zal me dus bezighouden met mailtjes, de papieren post, de notulen en de ledenadministratie. Daarnaast neem ik plaats in de boekencommissie.

Ik kijk er heel erg naar uit om samen met mijn drie geweldige medebestuurders van dit jaar een prachtig verenigingsjaar te maken!

Dyaluna Espinola y Vázquez – Penningmeester

Hee leuke lezer!

Ik ben Dyaluna Espinola (zij/haar), ondertussen alweer derdejaars student NTC. Vanuit Doetinchem, in de o zo mooie Achterhoek, ben ik naar Nijmegen gekomen en ik vermaak me hier prima! Binnen het 41e bestuur zal ik de rol van penningmeester op mij nemen. NTC staat natuurlijk niet bekend als een studie waar veel rekentalentjes op afkomen, maar maak je geen zorgen, ik heb mijn wiskundelessen nog vers in mijn geheugen zitten 🙂 Samen met mijn favoriete bestuursgenootjes ga ik mijn uiterste best doen om te zorgen dat dit voor iedereen een kei leuk jaar wordt!!

Hopelijk zie ik jullie bij onze spetterende borrels en activiteiten!

Pim Kusters – Commissaris Interne Betrekkingen

Ha beste lezer,

Leuk dat je op deze pagina kijkt en meer over ons wil weten! Mijn naam is Pim (hij/hem), op het moment van schrijven ben ik 22 jaar en ik kom uit het altijd zonnige Geleen. In juni 2022 heb ik mijn bachelor NTC behaald, dus inmiddels ben ik geen student Nederlands meer. Ik studeer wel nog, namelijk de master Communicatie en Beïnvloeding, hier in Nijmegen.

Desalniettemin ben ik nog steeds betrokken bij de SVN! Als vijfdejaars SVN’er draai ik al een tijdje mee en heb ik al het nodige gezien en meegemaakt. Dit verenigingsjaar zal ik de taak van Commissaris Interne Betrekkingen op me nemen, wat inhoudt dat ik me vooral bezighoud met de verschillende commissies binnen de SVN. Daarnaast ben ik dit jaar hoofd van de activiteitencommissie.

Ik hoop samen met Merel, Ande en Dyaluna een fantastisch jaar voor jullie (en onszelf) neer te zetten! ?