Dinsdag 24 oktober: Lezing Onno Blom over nieuwe biografie Jan Wolkers

Heb je afgelopen woensdag ook met zoveel plezier naar De Wereld Draait Door gekeken? De uitzending was geheel gewijd aan Jan Wolkers, van wie donderdag de langverwachte biografie Litteken van de dood is verschenen. Onno Blom maakte er zijn levenswerk van en is hier afgelopen donderdag op gepromoveerd. Aanstaande dinsdag 24 oktober is Onno Blom bij Dekker v.d. Vegt te gast om op enthousiaste wijze te vertellen over Jan Wolkers en de totstandkoming van de lijvige biografie. De lezing begint om 17.00 uur en eindigt om 18.45 uur. Na afloop is het mogelijk om in de winkel nog soep met brood te eten.

Kaarten voor de lezing alleen kosten € 10,-, mocht je ook soep met brood willen (gemaakt door de collega’s uit het leescafé) dan betaal je € 15,- per kaart. Kaarten zijn verkrijgbaar aan de kassa van de winkel.

‘s Avonds is er in de bibliotheek ook aandacht voor Jan Wolkers. Nico Arzbach en Roland Brunt, gitarist en saxofonist van popgroep De Dijk, treden op met verhalenverteller Peter Smit. Samen brengen ze een ode aan Jan Wolkers. Met liedjes van hun laatste cd en hits van de enthousiast ontvangen albums Zeilen op een vreemde zee en Nieuw Gezicht. De nummers worden aangevuld en ingeleid met grappige anekdotes en mooie verhalen van Wolkerskenner Smit.

Haal hier je kaartje(s) voor het optreden in de bibliotheek of een combikaart voor beide activiteiten, dus de lezing in de winkel + soep en brood + toegang tot de activiteit in de bibliotheek (€20,- voor leden van de bibliotheek, € 22,50 voor niet-leden).