Het 42ste bestuur der SVN

Wie zitten er in het 42ste bestuur? Lees gauw verder om daar achter te komen!

Bart van Nieuwland – Voorzitter

Hallo beste websitebezoeker,

Ik ben Bart, achttien lentes jong en de huidige voorzitter van deze prachtige vereniging. Als voorzitter zal ik mijn stinkende best doen het overzicht te bewaren en de PR en sponsering samen met Lotte te regelen. Ik ben pas tweedejaars en dus nog lang niet klaar met deze vereniging (en de vereniging hopelijk ook niet met mij). Naast het bestuur zal ik mij binnen de SVN ook nog met de theatercommissie gaan bemoeien. Ik kan niet wachten overal bij te zijn en er samen met mijn lieve bestuursleden een fantastisch jaar van te maken. Aan vertrouwen is dan ook geen gebrek want het leven is net het Sinterklaasjournaal, alles komt altijd goed:)

Hannah Snellen – Secretaris

Hoi!

Ik ben Hannah Snellen (zij/haar), de secretaris van bestuur XLII der SVN. Ik ben 20 jaar en zit momenteel in het tweede jaar van de bachelor. Ik badminton één keer in de week en doe aan hardlopen. Daarnaast hou ik erg van schilderen, koken en natuurlijk deelnemen aan activiteiten van de studievereniging :).

Ik heb heel veel zin in dit jaar en kijk ernaar uit om mee te werken aan weer een topjaar bij de SVN!

Lotte Bastiaansen – Penningmeester

Hallo hallo!

Ik ben Lotte Bastiaansen (zij/haar) en ik mag de fantastisch taak van penningmeester der SVN XLII op mij nemen! Ik ben 19 jaar en zit nu in mijn tweede jaar van de bachelor.

Wees maar niet bang; ik heb namelijk gewoon een voldoende gehaald voor mijn eindexamens wiskunde ;).

Ik kijk er enorm naar uit om een leuk jaar neer te zetten samen met Bart, Hannah, Jinte en natuurlijk jullie!

Jinte Nieboer – Commissaris Interne Betrekkingen

Heyhoi!

Ik heet Jinte (zij/haar), ik ben 18 jaar oud (het jongste bestuurslid!) en net als de rest van het bestuur ben ik tweedejaars NTC-student. Aankomend jaar ben ik de Commissaris Interne Betrekkingen van de SVN, dat betekent dat je mij bij (als het goed is) alle activiteiten gaat zien en als commissielid ga je me al helemaal vaak zien 🙂 Ik ben namelijk ook hoofd van de Activiteitencommissie en zal dus bij elke superleuke ledenborrel zijn. (en ik heb ontzettend veel zin om jullie daar te zien aankomend jaar!)

Ik hoop op een leuk en gezellig jaar zowel met mijn medebestuursleden (liefde naar Bart, Hannah en Lotte) als met alle SVN’ers. Laten we er een mooi jaar van maken!