De Uitvreter

De Uitvreter is het verenigingsblad dat drie keer per jaar door de brievenbus van de SVN-leden valt. De redactie doet iedere uitgave opnieuw haar uiterste best om lezers te voorzien van leuke artikelen over alles wat neerlandici in spe interessant kunnen vinden. Die variëren van studiegerelateerde artikelen zoals interviews met alumni of andere personen die iets te maken hebben met de neerlandistiek tot vermakelijke stukken zoals korte verhalen en quizjes. Daarnaast maken we ook content voor ons online platform. Bovendien zijn zelfgemaakte tekeningen, proza en poëzie of andere vormen van creativiteit voor ons open podium en welkom in ons blad. Heb je kopij voor ons? Deze kun je sturen naar uitvreter@student.ru.nl.

De redactie van de 24ste jaargang (2023-2024), onder hoofdredactionele leiding van Puck Gielen, bestaat uit:
Kim Servaas, Leoni Spee, Femke ter Haar, Tobias van de Sanden, Maan Heijthuijsen, Tim van Esch, Jutta Hoek, Cato Bruinewoud, Hélène van Koolhoven, Anne Boelen & Isa de Baaij.

Klik hier voor alle online artikelen. Verder heeft De Uitvreter een digitaal archief.

Boven v.l.n.r.: Anne, Tim, Hélène & Puck
Onder v.l.n.r.: Cato, Femke, Leoni, Tobias & Jutta