PR & Sponsoring

De PR- & Sponsoringcommissie is een bestuursinterne commissie, bestaande uit de penningmeester en de voorzitter. Samen zijn zij verantwoordelijk voor de sociale platformen, de website, het contact met de sponsoren en Vrienden van de SVN. De PR- & Sponsoringcommissie zorgt ervoor dat de leden op tijd op de hoogte worden gesteld van alle leuke activiteiten die de studievereniging organiseert. Ook worden leuke activiteiten van externe organisaties gepromoot op onze website als ze goed aansluiten bij de opleiding Nederlandse Taal en Cultuur.

Verder is de SVN altijd op zoek naar nieuwe sponsoren. Onze huidige sponsoren zijn op de website terug te vinden op de pagina sponsors. Lijkt het u ook leuk om de SVN te sponsoren? Stuur dan vooral een mailtje naar svn@student.ru.nl!

Wilt u de SVN wel een kleine bijdrage geven, maar wilt u geen sponsor worden? Dat kan! Deze commissie houdt zich ook bezig met Vrienden van de SVN, waar betrokkenen van de studievereniging een bijdrage van minimaal 20 euro kunnen doneren. In ruil hiervoor worden zij Vriend van de SVN en krijgen zij het Vriendenpakket. Lijkt u dit interessant en wilt u hier meer over weten? Kijk dan snel op de pagina Vrienden van de SVN.

Dit jaar (2022-2023) wordt de PR- & Sponsoringcommissie gevormd door:
Lotte Bastiaansen & Bart van Nieuwland.