Vrienden van de SVN

De SVN probeert de studietijd van de studenten NTC zo leuk mogelijk te maken. Om dit te bereiken organiseren wij door het jaar heen veel gezellige en leerzame activiteiten.

Wij kunnen dit niet helemaal zonder steun en we zijn daarom altijd op zoek naar enthousiastelingen die de SVN een warm hart toedragen en graag een steentje zouden willen bijdragen om onze activiteiten nog leuker te maken.

Dit kan door Vriend van de SVN te worden. Als Vriend schenkt u ons een eenmalig bedrag, vanaf 20 euro. U krijgt daarvoor dan drie keer per jaar ons verenigingsblad De Uitvreter thuisgestuurd en bovendien heeft u gratis toegang tot onze Kroegcolleges en onze Literaire Avond. Daarnaast betaalt u voor de theatervoorstelling de ledenprijs voor een kaartje.

Bent u geïnteresseerd? Dan kunt u dit formulier invullen.

Heeft u nog vragen? Dan kunt u altijd een mailtje sturen naar svn@student.ru.nl.