Het 34ste bestuur der SVN

Hhildeilde van Wanroij – Voorzitter

Gegroet beste lezer van dit amusante stukje, het is tijd om mezelf even voorstellen. Mijn naam is Hilde van Wanroij, ik ben negentien jaar oud en momenteel zit ik in het tweede bachelorjaar van de leukste opleiding die er is. Dit jaar mag ik mezelf met heel veel plezier voorzitter van de SVN noemen. Afkomstig uit Brabant zal ik met mijn zachte g de vergaderingen voorzitten en praatjes houden tijdens de  activiteiten. Ook zal ik dit jaar – zeer enthousiast natuurlijk – deel uit maken van de activiteiten-, literaire avond-, boeken-, sponsor- en  grote feestencommissie. Dit alles uiteraard met veel plezier! Samen met Elke en Lonneke belooft dit een ontzettend mooi jaar te worden  waarin we onze passie voor de SVN helemaal kwijt kunnen!

Elke Cremers – Secretariselke2

Hoi lieve leden en niet-leden! Ik ben Elke Cremers, 20 jaar oud, geboren engetogen in het Zuid-Limburgse dorpje Elsloo en derdejaars studente Nederlandse taal en cultuur. Als secretaris van de SVN zal ik me dit jaar vooral bezig houden met het beheren van de post, ledenadministratie en notulen. Daarbij zit ik in de activiteiten-, sponsor-, studiereis-, PR-, grote feesten- en jaarboekcommissie. Je zult me dan ook vaak zien met mijn twee lieve medebestuursleden, want samen zullen we het hele jaar door leuke activiteiten organiseren en bijwonen!

Lonneke Janssen – Penningmeester

DSC_0292Hoi SVN’ers! Mijn naam is Lonneke, 21 jaar oud en ben een uit Brabant geïmporteerde Limburger. Dit jaar ben ik de 34e penningmeester van de SVN. Een hele verantwoordelijkheid die ik toch met plezier op me neem! Ik zit dit collegejaar in de studiereiscommissie, sportcommissie, sponsorcommissie, de dit jaar opgerichte Letterencommissie en de kascontrolecommissie. Ik hoop jullie allemaal bij alle (ja, álle) activiteiten te mogen zien en wens jullie een heel leuk jaar!