Het 35ste bestuur der SVN

jolijnJolijn van Rossem – Voorzitter

Hallo lieve leden en niet-leden! Mijn naam is Jolijn van Rossem en ik ben derdejaars studente Nederlandse Taal en Cultuur. Daarnaast heb ik dit jaar de eer om mezelf voorzitter van de SVN te mogen noemen. Tijdens de ALV ben ik dus het meisje met de hamer, en verder zal ik bestuursvergaderingen voorzitten en praatjes houden tijdens activiteiten. Ook zal ik met veel plezier deel uitmaken van de letterkunde-, jaarboek, grotefeesten- en sponsoring & PR-commissie. Ik heb er alle vertrouwen in dat het een prachtig lustrumjaar gaat worden en hoop dan ook dat zoveel mogelijk (oud-)SVN’ers dat met ons komen vieren!

aariciaAaricia Kayzer – Secretaris

Hoi! Mijn naam is Aaricia, ik ben twintig jaar en zit in mijn derde jaar Nederlandse taal en cultuur. Dit jaar ben ik secretaris van de SVN, wat inhoudt dat ik me vooral bezig houd met mailen, notuleren en het bijhouden van de ledenadministratie. Daarnaast maak ik dit jaar deel uit van de activiteiten-, jaarboek-, boeken en grote feestencommissie. Samen met mijn drie medebestuursleden gaan we hopelijk (of nee, zeker weten!) een mooi SVN-jaar neerzetten, met veel activiteiten waar we alle SVN’ers natuurlijk veel hopen te zien.

kimKim van Veggel – Penningmeester

Hoi lieve neerlandici, als penningmeester vertegenwoordig ik dit jaar het Limburgse bloed in het bestuur en vooral met carnaval ben ik heel trots op mijn Limburgse wortels. Behalve dat ik uit Venlo kom is het interessant om te vermelden dat mijn naam Kim van Veggel is en ik inmiddels de 20 heb bereikt. Verder ben ik zo ongeveer de kleinste persoon die rondloopt op deze studie, dus letten op de kleintjes is voor mij geen probleem. Dit kleintje is erg enthousiast als het om sport, goede feestjes en mooie steden gaat, dus als lid van de sport-, lustrum- en studiereiscommissie gaan er prachtige activiteiten georganiseerd worden waar ik iedereen hoop te zien.

mariekeMarieke Korsten – Algemeen Bestuurslid

Dag lid of niet-lid van de SVN. Ook aan mij de taak mijzelf voor te stellen. Mijn naam is Marieke Korsten, ik ben 21 jaar oud en zit momenteel in het derde jaar van mijn bachelor Nederlandse Taal en Cultuur. Ik zal dit jaar de nieuwe functie in het bestuur van de SVN – Algemeen Bestuurslid – vervullen. Spannend en zeer leuk dus! Ik ben geboren in het altijd mooie Druten (Maas en Waal), maar ben ook zeer trots op mijn Twentse bloed. Mensen omschrijven mij als enthousiast – vooral op het gebied van sport waarschijnlijk – en gedreven. Twee eigenschappen die goed te gebruiken zijn dit jaar. Een speciaal jaar, want de SVN viert haar zevende lustrum. Een lustrum met vele activiteiten die ik samen met de lustrumcommissie mag organiseren. Naast deze commissie zal ik ook deel uitmaken van de sport-, studiereis-, letteren- en de PR en sponsorcommissie. Wij gaan er, als bestuur, een fantastisch jaar van maken en ik hoop dat de SVN-ers onder jullie hier deel van uit zullen maken.

Foto’s: Janneke Korsten