Het 36ste bestuur der SVN

voorstelfoto-ninaNina Brouwers – Voorzitter

Hoi lieve neerlandici, dit jaar heb ik de eer om voorzitter van de SVN te zijn! Mijn naam is Nina en dit is al het vijfde jaar dat ik rondwandel tussen de Nederlandse literatuur op de uni. Net als bij mijn medebestuursleden liggen mijn roots in Limburg. Met heel erg veel plezier ga ik deelnemen aan verschillende commissies, namelijk de informele activiteiten-, de literaire avond-, de sport-, de grote feesten- en de sponsoring- en PR-commissie. Ik heb super veel zin in het komende jaar en samen met Koen en Jules en met jullie wordt het een topjaar!

voorstelfoto-koenKoen Grubben – Secretaris

Koen Grubben is de naam. Ik ben twintig jaar oud, kom van oorsprong uit het Limburgse dorp Baarlo en ik heb dit jaar de eer jullie secretaris te mogen zijn. Met andere woorden: ik zal dit jaar de post doen, notuleren en de ledenadministratie bijhouden. Verder ben ik betrokken bij de studiereiscommissie, zowel de formele als informele activiteitencommissie en de boekencommissie. Daarnaast is er zeker tijd voor gezelligheid en zul je mij niet snel missen bij een van de activiteiten. Ik hoop er samen met mijn twee rotsen in de branding en natuurlijk met jullie een mooi jaar van te maken!

voorstelfoto-juliusJules Schmeits – Penningmeester

Hey hoi hallo! Mijn naam is Jules Schmeits, ik ben twintig jaartjes jong en afkomstig uit het prachtige Zuid-Limburgse Sittard. Momenteel zit ik in mijn tweede jaar en ben ik als penningmeester de man van het grote geld dus de boekhouding behoort tot mijn takenpakket! Maar dat is nog niet alles want ik neem ook plaats in de formele activiteiten-, studiereis-, grotefeesten-, PR- en sponsoring, letteren- en de Uitvretercommissie. Samen met mijn twee mede-Limburgers en jullie ben ik ervan overtuigd dat we een jaar vol leuke activiteiten tegemoet gaan!

Foto’s: Marieke Korsten