Het 38ste bestuur der SVN

Eva Keulen – Voorzitter

Hoi lieve websitebezoeker! Mijn naam is Eva Keulen en dit jaar heb ik de eer om de voorzitter van de SVN te zijn! Dit is mijn tweede jaar binnen de opleiding Nederlandse Taal en Cultuur en daarmee ook mijn tweede jaar als lid van de SVN. Vorig jaar heb ik met veel plezier deelgenomen aan de activiteiten van onze mooie studievereniging en ik ben ervan overtuigd dat ik samen met mijn lieve bestuursleden en de andere leden van de SVN weer net zo’n mooi en onvergetelijk jaar tegenmoet zal gaan! Ik neem dit jaar plaats in de PR- & Sponsoringscommissie wat inhoudt dat ik, samen met Hidde, onder andere verantwoordelijk zal zijn voor al die leuke berichtjes die jullie op de Facebook- en Instragrampagina van de SVN zullen zien. Houd de pagina’s dus goed in de gaten en tot snel!

Jeanine Schurer – Secretaris

Hallo websitebezoekers, mijn naam is Jeanine Schurer en ik zit inmiddels in het derde jaar van de bachelor NTC. Daarnaast houd ik als secretaris de post, de mail ende ledenadministratie van de SVN bij en verder behoort het notuleren tijdens vergaderingen tot mijn taken. Ik ben geboren en getogen in het mooie Limburg, maar ook in Nijmegen voel ik me inmiddels erg thuis en dat komt mede door deze gezellige studievereniging! Samen met Eva, Hidde, Dion en alle andere leden wil ik er een geweldig SVN-jaar van maken en ik hoop velen van jullie te kunnen begroeten op de activiteiten!

Hidde van Gestel – Penningmeester

Hey lieve lezer! Ik ben Hidde: een negentienjarige, tweedejaars NTC’er. Ik heb het ontzettend naar mijn zin in Nijmegen, op de uni en bij de SVN. Als penningmeester zal ik de Oom Dagobert in mij naar bovenhalen en elke cent in de kas en op de bank zeer goed bewaken. Verder vergezel ik dit jaar Eva in de PR- & Sponsoringscommissie en zal ik mij bezighouden met het organiseren van de studiereis. Ik kijk uit naar een gezellig jaar waarin ik veel ga leren én veel ga lachen met zoveel mogelijk SVN’ers.

Dion Kwint – Commissaris interne betrekkingen

Hoi allemaal! Mijn naam is Dion Kwint, ik ben negentien jaar oud en afkomstig uit het Gelderse Hengelo. Inmiddels ben ik alweer derdejaarsstudent NTC. Als commissaris interne betrekkingen ben ik vooral bezig met alle commissies van deze prachtige studievereniging. Samen met mijn driemedebestuursleden en met jullie natuurlijk, hoop ik er een fantastisch jaar van te maken. Tot op de ledenborrels of op een van de vele andere gezellige SVN-activiteiten!