Het 39ste bestuur der SVN

Axel Dalessi – Voorzitter

Welkom op de site, beste websitebezoeker! Mijn naam is Axel Dalessi en ik draag dit jaar de eervolle taak van voorzitter van de SVN. Na mijn commissierijke eerste jaar zal ik samen met Manon en Meline de vereniging wederom een groots jaar bezorgen. Komend jaar ben ik te vinden op de vele bestuurs-en ledenvergaderingen, zal ik de leden vreugde brengen met verenigingswervende praatjes en vorm ik samen met Manon de PR- & Sponsoringscommissie. Daarnaast zal ik ook aanspreekhoofd worden van alle commissies en de plaats van commissiehoofd innemen van zowel de activiteitencommissie (samen met Manon) als de eerstejaarscommissie. Ik kijk er naar uit jullie allemaal te zien op de SVN-activiteiten en heb er alle vertrouwen in dat dit een mooi SVN-jaar gaat worden!

Meline Nieuwenhuis – Secretaris

Hallo! Mijn naam is Meline Nieuwenhuis en ik ben 24 jaar, daarnaast ben ik begonnen met de master Letterkunde. Dit jaar heb ik de eer om de taak van secretaris op mij te mogen nemen binnen deze gezellige vereniging. Ik zal mij bezighouden met de ledenadministratie, de mail checken en met het notuleren tijdens de vergaderingen. Ook ben ik hoofd van de boekencommissie van de SVN. Ik kijk ontzettend uit naar een prachtig jaar met mijn lieve bestuursleden Axel en Manon!

Manon van Dorst – Penningmeester

Hoi! Mijn naam is Manon van Dorst en dit jaar heb ik de eer om de taak van het penningmeesterschap van de SVN op me te mogen nemen. Stiekem studeer ik nu geen NTC meer – sterker nog: ik studeer aan een totaal andere faculteit van de Radboud Universiteit! Ik doe namelijk de pre-master Communicatiewetenschap, wat natuurlijk ook goed van pas zal komen voor de PR en sponsoring waar ik toevallig bij in de commissie zit. Ondanks dat ik een andere richting uit ben gegaan met mijn studie, kon ik de SVN niet loslaten; vandaar dat ik nu een trots bestuurslid ben! Naast de PR- & Sponsoringscommissie zal ik plaatsnemen in de studiereiscommissie en ben ik samen met Axel hoofd van de activiteitencommissie. Ik kijk er ontzettend naar uit om jullie een onvergetelijk jaar tegemoet te laten komen!