Het 40ste bestuur der SVN

Iris Del-Tin – Voorzitter

Hoi lieve lezer van deze pagina, welkom op de site van de SVN.

Mijn naam is Iris Del-Tin. Ik zit momenteel in het vierde jaar van mijn studie en ik vermaak me prima daar. Dit jaar heb ik de prachtige taak om de voorzitter te zijn van deze geweldige vereniging. Naast voorzitter doe ik samen met Christel de PR & sponsoring en zit ik als lid in de studiereiscommissie en de lustrumcommissie. In de eerste drie jaar van mijn studie heb ik aardig wat commissiewerk gedaan en daarom was de stap om te solliciteren voor het bestuur niet zo groot. Samen met Marieke, Christel en Merijn zal ik dit jaar met heel veel plezier zo groots mogelijk maken, zeker vanwege het lustrum. Ik heb er heel veel zin in en hoop jullie allemaal te zien op de super leuke SVN-activiteiten!

Marieke Camps – Secretaris

Hallo leuke lezer!

Mijn naam is Marieke Camps en dit jaar ben ik de secretaris van de SVN. Ik zit in het tweede jaar van

NTC en vind het stiekem heel bijzonder om nu al onderdeel van het bestuur te mogen zijn! Als secretaris zal ik mailtjes sturen, de papieren post (die toch écht nog binnenkomt) regelen en de ledenadministratie op orde houden. Naast secretaris ben ik Co-hoofd van de Literaire Avond-commissie en onderdeel van de boeken- en lustrumcommissie. Ik heb heel veel zin in dit lustrumjaar met mijn drie lieve bestuurscollega’s, waarin ik veel zal leren en meemaken!​ Hopelijk tot snel bij een borrel of activiteit!

Christel Bron – Penningmeester

Hi leuke websitebezoeker!

Ik ben Christel, 19 jaar en op het moment een trots tweedejaars NTC’er. Dit jaar heb ik de eer alle prachtige penningmeestertaken uit te voeren bij onze fantastische studievereniging. Het belooft niet alleen een super leuk, maar ook een heel bijzonder jaar te worden: het is namelijk een lustrumjaar! Veertig jaar is zeker niet niks, dus daar horen absoluut grootse plannen bij! Ik heb er zelf ontzettend veel zin in en kan niet wachten om allerlei geweldige herinneringen te maken samen met mijn lieve bestuursgenootjes en natuurlijk alle SVN’ers 🙂

Merijn Meijntz – Commissaris Interne Betrekkingen

Lieve lezer,

Mijn naam is Merijn Meijntz. Ik ben negentien jaar oud en kom uit Sittard. De tijd vliegt, want ik ben inmiddels tweedejaars NTC. Als commissaris interne betrekkingen ben ik vooral bezig met alle commissies van de leukste studievereniging van Nederland. Daarnaast ben ik dit jaar commissiehoofd van De Uitvreter en neem ik plaats in de lustrumcommissie. Ik hoop er samen met mijn drie fantastische medebestuursleden en alle leden van de SVN een onvergetelijk lustrumjaar van te maken en jullie allemaal te zien op een van de SVN-activiteiten!