Lustrumweekend 3 – 5 februari 2017

Lieve leden van de SVN,

In jullie mailbox vinden jullie een mail over de lustrumactiviteiten in 2017. Wat vindt er allemaal plaats:

1. Op donderdag 26 januari houdt de vereniging haar verjaardagsfeestje. De officiële uitnodiging hiervoor zullen jullie in de tweede week van januari ontvangen, maar zet in je agenda alvast een groot kruis door die avond, zodat je het feestje niet zult missen.
  2. Bijna anderhalve week later zijn alle leden uitgenodigd om mee te gaan op een gegarandeerd legendarisch lustrumweekend.
  3. Tot slot zal op 24 mei een lustrumdiner georganiseerd worden waarbij ook oud-leden en docenten uitgenodigd zijn. Het duurt nog even, maar ook deze activiteit kun je alvast in je agenda noteren.

Lustrumweekend 2017

De lustrumcommissie nodigt jullie allemaal van harte uit om van vrijdag 3 februari tot en met zondag 5 februari mee op lustrumweekend te gaan. De tentamenweken zitten er dan weer op, dus hoog tijd om samen met jouw studiegenoten een weekend lang een feestje te bouwen. De locatie van het weekend, het thema en de precieze invulling houden we graag nog even geheim, maar we kunnen beloven dat het genieten geblazen zal worden.

Voor slechts €65,- kun je dit alles meemaken! Wat krijg je hiervoor terug:

• een superleuk weekend met je beste studiegenootjes (misschien kun je ze inmiddels zelfs vrienden noemen)
  • twee keer ontbijt, twee keer lunch en twee keer diner
  • alle alcoholische en non-alcoholische drank (denk aan wijn en bier) is inbegrepen (met uitzondering van shotjes)
  • lekkerheden tussendoor zijn ook gratis
  • en tot slot zijn ook alle activiteiten inbegrepen.

De reiskosten zijn voor eigen rekening, maar met een weekend-ov zul je hier niks aan kwijt zijn. Reis je met een week-ov? Dan zullen de kosten uitkomen op ongeveer €5,-.

Met dit weekend wil de commissie voor alle leden een mooi lustrum organiseren. Een lustrum heb je dan ook maar eens in de vijf jaar en de meeste van ons zullen maar één keer een lustrum van de SVN vieren. Mis deze kans dus niet!

Opgeven kan tot en met zaterdag 31 december en is super makkelijk! Hoe je dit precies moet doen, vind je in je mail.

Wij hopen voor zoveel mogelijk leden een legendarisch weekend te mogen organiseren!

Veel liefs en hopelijk tot dan,
de lustrumcommissie.