Boekenmarkt 16 t/m 19 januari

Van 16 tot en met 19 januari organiseert Books4Life een boekenmarkt met allerhande boeken, gedoneerd door personeel van de Radboud Universiteit bij de verhuizing en opruiming van de Thomas van Aquinostraat. De opbrengst gaat naar het goede doel. De markt vindt plaats in de hal van het Erasmusgebouw, begint iedere dag om 10:30 en duurt tot 17:30. Op vrijdag worden er tot 14:00 boeken verkocht. Er is mogelijkheid om te pinnen en de prijzen per boek liggen tussen de 5 en 15 euro.

Er zullen boeken zijn van allerlei onderwerpen, onder meer politicologie, sociologie, economie, bedrijfskunde, pedagogische wetenschappen, en nog veel meer. Het betreft nieuwe of bijna nieuwe boeken. Er zullen ook enkele dozen met romans en andere boeken in verschillende talen te koop zijn voor speciale prijzen. Jullie zijn natuurlijk allemaal van harte uitgenodigd om rond te snuffelen.

Books4Life is een tweedehands boekwinkel aan de Wolfkuilseweg te Nijmegen. Voor een zacht prijsje verkopen ze allerlei boeken en daarnaast nemen ze gebruikte boeken aan van mensen die ze niet meer nodig hebben. De winkel is van maandag tot zaterdag geopend van 12.00 tot 16.00. 90 procent van de opbrengst gaat naar goede doelen, waaronder Amnesty International.

Books4Life is ook op zoek naar vrijwilligers die een middagje in de winkel willen staan om te helpen bij de boekverkoop. Ook extra handen tijdens deze markt zijn zeer welkom. Stuur een mailtje naar Books4Life.nijmegen@gmail.com om je aan te melden als vrijwilliger (eenmalig op de markt of structureel in de winkel).