Stages Passionate Bulkboek

Ben jij nog op zoek naar een leuke stageplek? Dan is Passionate Bulkboek misschien wel op zoek naar jou! Passionate Bulkboek ontwikkelt literaire projecten en evenementen voor een jonge doelgroep. De projecten richten zich enerzijds op de vrijetijdsmarkt, anderzijds op literatuureducatie en leesontwikkeling. Stagiairs werken zelfstandig als projectassistent mee aan een project; zij ontwikkelen een programmaonderdeel, doen een onderzoek of zorgen voor de redactie van promotiemateriaal, webteksten, een handboek of andere teksten. Per januari/februari 2017 zoeken zij stagiairs voor de volgende vier vacatures:

Er Was Eens
Verhalenwedstrijd met gastlessen op tien verschillende scholen voor VMBO en MBO, met ca. 1.000 leerlingen. Start in januari 2017, slotmanifestatie op 14 juni 2017.

Write Now!
Schrijfwedstrijd voor jong literair talent. Met voorrondes in Nederland, Vlaanderen en Suriname, de landelijke finale is in juni in Rotterdam.

Jonge Jury
Leerlingen uit de onderbouw in de leeftijd van 12 tot en met 15 jaar lezen voor de Jonge Jury een aantal jeugdboeken en brengen een stem uit op hun favoriete titels. De vijf boeken met de meeste stemmen worden genomineerd voor de Prijs van de Jonge Jury. De Dag van de Jonge Jury vindt plaats in juni 2017.

Afdeling marketing-communicatie
Ondersteunende afdeling die de communicatie verzorgt voor alle projecten van Passionate Bulkboek. Daarbij houdt de afdeling zich ook bezig met gebruikersonderzoeken en de verkoop. We zoeken specifiek stagiaires met een opleiding in de richting communicatie en/of commercie.
Periode: vanaf februari 2017, periode in overleg