Liedjeswedstrijd SVN

Een aantal weken geleden ontvingen jullie van ons een mailtje over de liedjeswedstrijd. Tot 12 maart hebben jullie namelijk de tijd om een nieuw verenigingslied voor de SVN te schrijven.

We hebben al mooie inzendingen binnen gekregen, maar weten zeker dat er nog veel meer creatieve SVN’ers zijn die wat woorden op een melodietje kunnen zetten. En laten we eerlijk zijn, veel slechter dan dat wat de vier bestuursleden hebben gedaan, kan het toch niet worden (10 voor het idee, 4 voor de uitvoering, zullen we maar zeggen).

Gooi dus nog even jouw schrijverskwaliteiten in de strijd en maak een nieuw verenigingslied! Want het is toch niet alleen leuk als jij de boeken ingaat als maker van het lied van de SVN, maar je maakt ook nog eens kans op een VIP-pakket voor de literaire avond.

Kijk voor de specifieke spelregels even in het mailtje.