Samen-studeerdagen

Omdat we weten hoe lastig het kan zijn om voor de tentamenweken motivatie te vinden om te gaan leren, hebben wij drie dagen voor jullie een lokaal gereserveerd. Hier kunnen jullie samen komen met andere leden om tentamenstof door te nemen, ideeën uit te wisselen en tips te ontvangen.

Er is speciale aandacht voor de stof van de eerstejaars, maar iedereen is verder welkom! Wees ook vooral welkom als je niet per se wil gaan leren deze dagen, maar wel je wijsheid, geruststellingen of waarschuwingen wil delen met de rest van je leden.

De momenten zijn de volgende:

Maandag 24 oktober10.00-16.00EOS N 01.560
Maandag 31 oktober10.00-16.00EOS N 01.560
Woensdag 02 november10.00-16.00E 2.06

Voor degenen die niet kunnen reizen, of voor wie het te ver is om deze dagen naar Nijmegen te komen, kan er ook een Zoomverbinding worden aangemaakt, zodat je wel kan meegenieten van wat er wordt besproken. Voor de productiviteit is het natuurlijk wel fijner om fysiek aanwezig te zijn.

Hopelijk zien we jullie dan! ?