Das Mag Festival gaat On Tour! – Leesclubs van Vlieland tot Breda

Op vrijdag 19 mei reist het Das Mag Festival door heel Nederland! Exclusieve leesclubs zullen plaatsvinden door het hele land op de vooravond van het grote festival in Amsterdam. De schrijvers doen mee met extra activiteiten rondom de leesclub voor een extra memorabele avond! Das Mag Festival On Tour brengt je naar knusse kampvuurtjes op Vlieland met Maartje Wortel, Pakistaans eten met Henk van Straten in Arnhem, of naar de prachtige boekhandel Grand Theatre in Breda met Herman Koch. Mocht daar nou nog niks voor je tussen zitten, dan kan je ook nog chique dineren op een authentieke boerderij in Leens met Auke Hulst, of naar de première van de film Alien met Joris van Casteren in Rotterdam.

Het Das Mag Festival beslaat dit jaar twee dagen: op vrijdag 19 mei zijn er leesclubs door het hele land van Vlieland tot Breda. Op zaterdag 20 mei zijn er 25 leesclubs op unieke locaties in Amsterdam. Na alle leesclubs vindt een knallend afsluitend feest plaats in de Brakke Grond.

Koop je ticket (boek + leesclub + extra’s) op dasmagfestival.nl