Stages Passionate Bulkboek

Er zijn weer een hoop stagevacatures beschikbaar bij Passionate Bulkboek. Hieronder staat er één weergegeven. Wil je meer informatie of meer vacatures lezen, dan kun je een kijkje nemen op www.passinatebulkboek.nl.

Stagevacature – Geen Daden Maar Woorden Festival 2017
Geen Daden Maar Woorden Festival zoekt vanaf juli 2017 een productie-assistent voor de komende editie! Kom jij ons team versterken?

Geen Daden Maar Woorden Festival is een ontdekkingstocht langs literair talent, (inter)nationale dichters en spoken word-artiesten, singer-songwriters, en muziek(theater). Het festival presenteert literatuur in combinatie met andere disciplines zoals muziek, film, dans en theater. Het resultaat is een vernieuwend festival dat zich op de scheidslijn tussen kunst en uitgaan bevindt. Op 14 oktober vindt Geen Daden Maar Woorden Festival plaats in Rotterdam.

Periode: per juli 2017, periode in overleg
Tijd: 4 dagen per week
Stagevergoeding: €150,- euro per maand op basis van een 32-urige werkweek

Het festival wordt georganiseerd door Passionate Bulkboek. Passionate Bulkboek richt zich op activiteiten voor jongeren op het gebied van cultuur, kunst, lezen en literatuur. Er wordt door een enthousiast, klein en jong team onder leiding van een projectleider samen met een paar stagiairs gewerkt aan literaire evenementen, zoals de Jonge Jury, schrijfwedstrijd Write Now!, en het jaarlijkse Geen Daden Maar Woorden Festival. Kijk voor meer informatie en alle projecten op passionatebulkboek.nl.

Ben jij op zoek naar een leuke stage? Solliciteren kan door je cv en motivatiebrief vóór 25 mei 2017 te sturen naar Anouk Prins: anouk@passionatebulkboek.nl.

Takenpakket: – Productionele taken zoals het bijhouden van de planning en het opstellen van contracten, briefings voor auteurs/artiesten, draaiboeken, instructies voor vrijwilligers, en het maken van notulen; – Het (mede)programmeren van de randprogrammering van Geen Daden Maar Woorden Festival; – Scouten van (jong) talent; – Meedenken in het publiciteitstraject en het (mede)uitvoeren hiervan; – Werven, informeren en instrueren van vrijwilligers voor het festival; – Schrijven voor (en updaten van) website en social media; – Het begeleiden van artiesten en vrijwilligers en het coördineren van het randprogramma tijdens de uitvoering van het festival; – Administratieve taken ter ondersteuning van het kantoor; – Inzet voor andere projecten van Passionate Bulkboek indien nodig. Wij zoeken… een enthousiaste stagiair(e) met een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en goede contactuele eigenschappen.

Ben jij zelfstandig werkend, initiatiefrijk, stressbestendig, doortastend, flexibel en beschik je over organisatorisch vermogen? Dan zoeken we jou! Heb je belangstelling voor deze productionele stage, stuur dan vóór 25 mei 2017 een motivatiebrief met je cv naar Anouk Prins: anouk@passionatebulkboek.nl. Heb je vragen over deze vacature, bel dan op dinsdag of donderdag naar Anouk Prins: 010-2762626.